Yildizparlak princessprn Allah bağışlasın benimde 6+4 bugün ama.doktor bakmadı haftaya pazartesi dedi karından mi duydunuz
Melissa_20 princessprn praqrama gore 5+2gunlukdu hekime 5ci gun gedecem inweAllAh 5+5 olacag iannirsan gunleri sayiram baci birce yoxlanim rahatlanim ama narahatciligim var ara urek bulanti halsizlig sixiliram birden gore qismet inweAllAh sagsalamat alaq qucagimiza🤲💜
princessprn Melissa_20 Narahat olma Allaha burax.İnsaAllah esidesen ürək döyüntüsün.Menim hekimden gelenden ürək bulantim yoxdu.oz özüme deyirəm görəsən niye yoxdu.Olanda narahat oluram.Olmuyanda ondanda çox narahat oluram.Allah haqqımızda xeyirli olan nedise onu etsin
Melissa_20 princessprn can adam ele olure ara dayananda narahatciligim aha nese oldu deyirem AllAh uzag elesin wismet AllAhdan xeyirlisi nedise o olsun verende AllAh alanda
princessprn Melissa_20 He canim besne xeyirlisi.getsen hekime gelenden sonra yaz gözəl xeber verersen İnsaAllah
Melissa_20 princessprn salam Aleykum baci dunen getdim hematoma var dedi birde aralanma hekimine de nese yazsin dedi cox deyil ama aralanma var dedi ola bilsin nese gelsin sennen ama wukur hecne gelmiyib uwagi zadi qaldirma dedi ama mumkun olan wey deyil uwagin mene en ehtiyaci olan vaxtdi gorek birinci gun hekime gedeciyik inweAllAh yaxwi olar veren AllAhdi meslehetde onundu sadece istemerem nese olsun 6ay bunnan qabagda abort oldum yene ele olmaz inweAllAh
princessprn Melissa_20 inanırsan baci senin mesajı gözləyirəm neçə gündü.narahat olma eşidessen Allahın izniyle🤲hele heç 6hefte olmayıb.birinci usaqdi canim?
Melissa_20 princessprn can baci dunen girdim forma cixiw olub parolumu tadima sala bilmedim gece ne qeder etdim.alinmadi seher gire bildim giren kimide yazdim yox baci ikincidi menim oglum 4il sonra olub 5ci ilimizde 5 aylig olardi sonra qaldim yene aciliw oldi abort oldum yene qaldim indide bele komek deyende qaynanam var ama o ancaq yemek bieirir bele ev iwi gormur hemde uwagi ozum boyutmuwem onu bunnan sonra kimese emanet ede bilmerem 1yaw 8 ayligdi nece aylardi daniwir mawAllAh hekim dedi cox qaldirma olmur ev ewik uwaq xeyirlisi olsun inweAllAh
princessprn Men 4il yarımdı Allahdan xeyirli övlad istemisem.cox çətindi övlad həsrəti,Ama Şükür Allah hele meslehet bilib.Ne yaxşıdi,ne xeyirlidise o olsun.Allah hamıya gecde olsa,tezde olsa sağlam övlad versin🤲
Melissa_20 princessprn can baci AllAh tez zamanda nesib etsin inweAllAh cox cetindi bilirem sizde prablem.nedi baci?
princessprn Melissa_20 he inanırsan dunende baxıram bildirişləre goresen noldu.hecne olmaz Allah özü kömək olacaq
princessprn Melissa_20 mende problem tsh yüksek olurdu onada müalicə alırdım,yoldaşımda biraz zəiflik vardı,axırıncı getdiyim hekim genetik analizi verməyi məsləhət gördü,verdik onda çıxmışdı problem,peyvənd oldum
Melissa_20 princessprn can neynedim alinmadi nastrenamda yox idi indide duwunurem qismet olsada xeyir olmasada
Melissa_20 princessprn Amin baci in inan her wey oz vaxti vare neynesekde AllAh oz vaxtinda verir inweAllAh o vaxt tez vaxtda olar