Habus princessprn canım ben 5. Haftada gittim yoktu tam 6 da kalp atışını gördük çok şükür. Ayrıca benim 5+3 e kadar hiç bulantım olmazdı 5+3 ten sonra bulantım olmaya başladı bence kalp atışı başlayınca bulantım da başlamış oldu bu herkeste farklıdır tabi de senin de öyle olabilir çünkü doktorum bana bulantın varsa iyi gibisinden bir şey demişti. Korkma bence bir sonraki gidişinde duyacaksın ❤️
princessprn Habus Salam.Duydum canim Allahıma şükürlər olsun.Allah ne muradıniz varsa yerine yetirsin İnsaAllah
Caglaaa34 Yildizparlak hayır 10 gün sorna çağırdı işte kese güzel bebek ve kalp atışı için bekliyoruz
Habus Caglaaa34 6 haftada kalp atışının duyulmaması da gayet normal 8. 9. Haftada duyan var. Geç döllenme olabiliyor cihaz eski olabiliyor bir çok ihtimal var 🙏
Hicran-01 Caglaaa34 bizde kalp atışını 7. haftada duyduk 6. haftamda iştahsızlık, 7. haftamda bulantılarım başladı hala devam ediyor. Ama bunyeden bunyeye cok değişiyor..umarım sizin rahat geçer 🎈
HazelNare Bugün bende doktora gittim 6+0 haftalığım keseyi gördük, kalp atışı için 15 gün sonra gel dedi. 8 haftaya kadar bekleyin bence de, inşallah hepimiz gümbür gümbür duyarız..
Azra41 HazelNare bende şuan 7+0 haftaligim 6+2 de gittim 15 gün sonra gel dedi 8. Haftada gidicem bende 😊
princessprn Melissa_20 Canim bugün gitdim doktora Çox Şükür eşitdim ürək döyüntüsünü.Cox sağolun yaxşıki varsiz🤲
Melissa_20 princessprn Salam Aleykum can cox wukur ElhemdulillAh nece heftelikdi?5ci gun mende gedecem inweAlLAh mende xeyir xeberlerle gelerem cox wukur ozunu qoru
princessprn Melissa_20 Axşamın xeyir baci.6hefte 1gundu çox Şükür.Sende necə heftelikdi bacı?sagsalamat gedin xeyirli xəbərlər esidesen canim🤲
Melissa_20 princessprn praqrama gore 5+2gunlukdu hekime 5ci gun gedecem inweAllAh 5+5 olacag iannirsan gunleri sayiram baci birce yoxlanim rahatlanim ama narahatciligim var ara urek bulanti halsizlig sixiliram birden gore qismet inweAllAh sagsalamat alaq qucagimiza🤲💜
Yildizparlak princessprn Allah bağışlasın benimde 6+4 bugün ama.doktor bakmadı haftaya pazartesi dedi karından mi duydunuz