1Pamuk star3star yeminle aynı 😓😓Allah yar ve yardımcımız olsun tek temennimiz 3 ay geçtikten sonra İNSLALAH bulantimiz da geçer ❤️🤲🏻🤲🏻😓
1Pamuk Kubra1853 kesinlikle en iyisini yapıyorsunuz ❤️ bende biraz pinporikliyim ama bakalım hayırlısı inşallah ❤️ sağlıcakla alırız kucağımıza
1Pamuk Cellci yaa Allah kolaylık versin inşallah bende kasık bel çok ağrım oluyor sizde de başlangıçta öyle miydi ben bir aylık beni öldürüyorlar 😓😓
Cellci 1Pamuk kasık ağrım oluyordu ara ara, hatta bazen yürümekte zorlanıyordum. Progestan kullandırmıştı doktorum. Hatta hala devam ediyorum kullanmaya. Rahim büyürken de ağrı yaparmış ama kasıklarda. Yinede doktorunun yönlendirmesi doğru olandır.
1Pamuk Ikizlerimibeklerken yaaa Allah’ım yar ve yardımcınız olsun inşallah morali yüksek tutmak önemli tabi ❤️🤲🏻
Pembekurdele 1Pamuk benim 4 ay mide bulantilarim oldu ve çarpıntım çok oldu şimdi 18. Haftadayım yeni rahatladim tek yumurta ikizlerine hamileyim tek korkum ilerleyen zamanlarda ikizden ikize transfüzyon yani birbirlerinden kan çalmaları 🙄
1Pamuk Pembekurdele inşallah olmaz yaa siz üzülmeyin ❤️ dua edin hep benimki ayrı iki tane kese ama çok ağrılı uykusuzluk var daha şimdiden yorucu maalesef ama inslalah hayırlı ile kazasız belasız sağlıkla gelirler ya 🤲🏻🥺❤️
Ikizlerimibeklerken Pembekurdele olmaz inşallah merak etmeyin bana da her doktor çok riskli dedi ama elhamdülillah 26.haftadayız
Cellci 1Pamuk valla artık bana kendimi güvende hissettiriyor progestan. Bir dönem kanama geçirdim, günde 2 kez alıyordum. Şimdi günde 1 e düşürdü doktorum, onda bile acaba 2 mi devam etsem diye düşündüm :) öyle alıştım
1Pamuk Cellci yok ama o halsizlik te yapıyor o ilaç bide doktorun dediği gibi kullanın ya ayrıca tutan Rabbim ilaçlara fazla güvenmeyin ❤️ Rabbim bize bağışlasın bebişlerimizi inşallah 🤲🏻
Cellci 1Pamuk ilk başlarda evet aşırı halsizlik yaptı, ama artık değil. Amin, hepimizinkine sağlık versin allahım
2kezAnneyim Ikizlerimibeklerken ne kadar kiloları bebeklerin Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🧿
Ikizlerimibeklerken 2kezAnneyim en son geçen hafta pazartesi günü gitmiştim o zaman büyüğüm 1250 küçüğüm de 970 gramdı
Rumeysaaa1 25 haftalik tek yumurta ikizleri benimkilerde. Bu son günlerde ağrılarım o kadar arttiki bacak arasinda sol tarafta bi kemik var sızlıyor resmen yürürken cok zorlanıyorum. Gece uykusu kalmadi zaten sağa dönüyorum belim sırtım nasil agriyor sola dönüyorum yine ayni zaten sağa sola dönmek başlı başına bi olay dönene kadar cok acı cekiyorum. Bikac gündür kasılmalarım cok artti karnim taş gibi oluyo bugun sinirlerim bozuldu oturup ağladım. Erken dogucak bisey olucak diye kendimi uzup duruyorum😔 haftaya cuma randevum var ne diycek doktor aşırı merak ediyorum inşallah hepimiz zamaninda sag salim kucagimiza aliriz