Bende 24. Haftamdayım ikizlerimle. İlk üç ay aşırı uyku ve halsizlikle geçti, sonrasında kanama alanım oluştu, yatarak geçti. Şimdi daha iyiyim ama tabi ağırlaştım, çabuk yoruluyorum, nefesim bazen zorluyor. 13 kg almışım bu arada. İnşallah 36.haftaya geliriz diye dua etmekteyim 🙏