Yasmin06 Allah sağlıkla kavustrsun canım tuplerimi bende bagalticm 2 . Çocuğumda ve sezeryanla doğum olucak cnku tüp bağlatma zaten sezeryanla bir işlem siz hem normal doğurup hemde kendinizi sonradan kestrmeyin canm 2. Yi sezeryan yapıp o esnada tuperinizi bağların 5 dkll bir işlem