8+1 deyım 5 haftalıkken öğrendik kızım 2yasını doldurdu ocak 26sında . Bizde öylr şaşırdık ballaha kızım kolil bir bebekti halen uyumaz ama Allah verdı demekki yıyecek ekmegı varmış ilki normal dogumdu bıda nornal dogum olursa 40ım cıktıktan sonra tüplernimi baglataca. Doktorumla anlaştım . Nasip 2 defa test yaptım ben biri senınki gibiydi diğeri ıkı tane şak diye çıkıverdi