Bence hamile değilsiniz çünkü 5 Şubat’ta yerleşme kanaması bile olmuş olsa şu an çok belirgin bir çizgi olması lazımdı benim de 14 aylık bir oğlum var 12 haftalık hamileyim İlk başlarda ben de çok üzülmüştüm sonra o kadar çok hasta çocuk var Allah canlarınızı sağ etsin dedim İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun