Selin12-
Tek sen korunuyodun kzum benim hap kullanma sebebim çok kanamam olması 2 hafta bile olduğum vardı. Tek ben korunmuş olsam anlıcam ama eşimde korundu açık konuştum affedersiniz değişik bı olay kuzm . maşallah rabbim sağlıkla hayrlı evlatlarımız olsun tek duam o🙏🏼♥️