Deniz9306 ya zaten sıra bekleme konusu sorun değil gazi üniversitesinde 1de çağırıyorlar gelin diye 3e kadar beklediğim oluyo ona siinir olduğum için. Ordada sürekli doktor değişiyo sürekli aynı doktora denk gelemiyoruz. Benim için doğum süreci falan önemli bide