Nehir-Poyraz ben başından beri oraya gidiyorum devlete de gittim 2 kere ama hicbisey söylemiyorlar doğru düzgün burda Ayşe hoca var çok iyi tatlı bir kadın benim kızım bacaklarını acmamisti baya uğraştı aynı gün görmek için 3 kere yarım saat arayla ultrasona aldı beni ☺️ yine göstermedi o gün orası ayrı tabi😂 2 gün sonra bidaha gittim ücret alınmadi öyle göstermişti 10 gün içinde 2 kere giderseniz 2.cide ücret alınmıyor bide bilginiz olsun ☺️