Ben şehir hstanesinde perinatolojiyi gidiyorum ikiz oldugu için. Gebe polikliniği çok kalabalıktı ama perinatoloji öyle degil. Her gittigimde farklı doktor oluyor. İki oldugınin bazen hangisine baktıklarını bile karıştırıyolar🤦🏼♀️Birine denk geldim ensesini ölçmek için biraz ugraştı off kolum agrıdı diyip söylenmelere başladı. Yam krizlikler