Bende 12. Haftatamfa sehir hastanesjnde oğrendım. Necati hocaya denk geldim de şükür yoksa kimse söylemezdi herkes mırın kırın insan sinir oluyo. Ben sormadan kendı dedi cinsiyeti soylım mı dedm hocam kesınse soyleyın. Oda kesın kesin erkek demıstı. Odadan ckınca sukretmıstım ıyıkı denk geldi diye. Sonradan sonraki kontrolde burak buluttu sanırım o hocaya denk geldım uzun saçlı bı doktor oda baktım yumusak yuzlu bayagı ona da sordm oda erkek demıstı kesınlşmıstı.