Pemberuya Senemhamit Rapor alsanız peki? Yani çalışırken zor olsa gerek bende bir zaman çalıştım anlayabiliyorum sizi
Senemhamit Pemberuya şuan çıkmak istemiyorum aslında doğum parası alsam en azından çocuğumun masraflarini karşılarım diye düşünüyorum ama ilerisini zmaan göstericek
brfns Pemberuya korkma herkezde aynı olmuyor benim ilk haftalarima binayen şuan çok iyiyim ilk haftalar günde 7-8 kere kusuyordum bulantı falan da değildi şimdi günde bire düştü oda sabah aç karnına oluyor genelde benim kızım biraz huysuz 🤭
star3star Pemberuya benimde 6.haftamda başladı şuan 9. haftamın içindeyim ve hayla devam ediyor.en kısa zamanda bitmesini bekliyorum dayanılmaz bişey
Msl22 Babydream Bende 25 haftalik oldum 6 da basladi hala devam oylr değişik birşey ki bir anda tiksinebiliyorsun ve cok bulandiginda eger kusturucaksa direk kusuyorsun yani tutamıyo insan kendisini bebis için herşeye deger ama 💕
Msl22 Pemberuya Valla bu yorumdan sonra inanirmisin bulantim oldu ve banyoya depar attım 🤣🤣🤣🤣 bebiş de küçük degil artik iyimi acaba seside cikmiyo bebegi etkiliyor mu acaba hemen çorba icicem simdi susuz bırakmıyorum zaten kendiki ama
Deletedmom_7 Pemberuya inşallah ya inşallah sizin de geçer. 🙏 8. Hafta çok zor geçti benim. 9 yine biraz daha iyi. Gerçi sizin henüz başlamamış umarım hiç olmaz
Msl22 Pemberuya 25 canim valla Allah’tan sadece bulanti olarak kalmiyo istifra etmesem daha kötü oluyorum Allah tüm hamislerimize yardim etsin hepsi evladına sag saglim kavussun tek dileğim isteyen hak eden herkese de nasip etsin inşallah 🙏🏻
ElmasAksoy1 Ben hamile olduğumu 5 haftalikken öğrendim o zaman bulantı başladı 20 haftalık olduk hala bulantı oluyor prilam içiyorum
ElmasAksoy1 Pemberuya herseyi denedim olmadı 3 gün kullanmadım 4 kilo verdim 3 öğün yiyip 3 öğün kusuyorum bebek besinsiz kalır diye tekrar başladım