NehirinAnnesiii Pemberuya 6. Haftamda bir başladı 13 haftalığım hala devam ediyor yatmadan önce 2 tane prilam içiyorum da bütün gun bulantımı kesiyor ama ilacı icme saatim gecsin bir bulantım başlıyor anlatamam 😂
Msl22 Pemberuya 25 canim valla Allah’tan sadece bulanti olarak kalmiyo istifra etmesem daha kötü oluyorum Allah tüm hamislerimize yardim etsin hepsi evladına sag saglim kavussun tek dileğim isteyen hak eden herkese de nasip etsin inşallah 🙏🏻
Pemberuya Msl22 Amin inşallah ☺️ bende öyle diyorum her güzel şeyin bir bedeli oluyo ki evlatlarımız bu dünyadaki her şeyden güzel 😍😍
NehirinAnnesiii Pemberuya Kuzum ben sabah aksam aliyodum ilk zamanlar yok ise yaramadi yatmadan iki tane içmeye basladim gün boyu masallah bulanmiyo midem 😂
brfns Pemberuya korkma herkezde aynı olmuyor benim ilk haftalarima binayen şuan çok iyiyim ilk haftalar günde 7-8 kere kusuyordum bulantı falan da değildi şimdi günde bire düştü oda sabah aç karnına oluyor genelde benim kızım biraz huysuz 🤭
Senemhamit Pemberuya şuan çıkmak istemiyorum aslında doğum parası alsam en azından çocuğumun masraflarini karşılarım diye düşünüyorum ama ilerisini zmaan göstericek