Benim de 12 mayıs görünüyor doktorum henüz doğumla alakalı hiç konuşmadı, her şey normal deyip muayeneyi bitiriyor. Kilolu gebe kaldım kilom korkutuyormuş öyle diyor sadece 😀 ama kızışım hep baş aşağı duruyor bakalım 1 ay sonra be diyecek. Sağlıkla gelsinler mayıs çok güzel bir ay. 🌸