Elaaa78 anladım çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🌸benim ilk normal istiyorum şimdilik sadece başı aşağıda dedi doktor bi de kilolu bi gebeyim normal doğumu riske atar mı dedim tercihimiz normal doğum dedi başka bişi demedi şimdi herkes şu tarihte sezaryen diyince sorayım dedim ☺️ Sağlıcakla kucağınıza alın İnşaAllah 🙏🏻