Kızlar benimde 26+2 sat göre 28 mayıs ultrasona göre 19 mayıs sağlıkla doğsunda inşallah öncelik o. Ama benim normal mi sezaryen mi belli değil doktor şu zaman olur bu zaman olur demiyor kendim mi sormam lazım illa doktorunuza hangi soruları yöneltiyorsunuz acaba benim dr bakıyor bebek iyi şu iyi bu iyi sıkıntı yok diyor tamam deyip çıkıyorum bende