Tubada 34 yaşımda evlendim eşimi de uzun zamandır tanıyordum, bebek için ekstra beklemek istemedim yani. bebek olacak mı olmayacak mı stresini yaşayıp zaman kaybetmemek için gonal f ve çatlatma iğnesi ile evlendikten sonraki 4. ayda ilk denemede hamile kaldım. 12. haftadayız sorunsuz geçiyor çok şükür bebeğin gelişimi de çok iyi.