Tubada ah aklıma gelmişken. Görümcem 35 yaşında tüp bebekle bir kız 37 yaşında normal yollardan bir erkek çocuk sahibi oldu, biri 3.5 biri 1.5 yaşında . İkisi de canavar gibi maşallah çok zekiler . Teyzem 36 yaşında ikiz sahibi oldu tüp bebek ikiside ama yeğenlerim diye demiyorum zeka küpüdür ikiside. İkisi de çok rahat geçirdi hamileliğini.