BusraMuratS Gulistan4747 Ya bizim tanışma yıldönümümüz evlilik yıldönümümüz eylül doğum da eylüle gelince eylül oldu 😍😍😍 Helin de çok güzelmiş sağlıkla gelsinler kuzular
BaharIlaslan Yessimjade benim sezeryan mı normal mi daha belli deil 1eylülde kontrol var o zmn bakıcaz ne dicek doktorum. Bn iki doğum şeklindende korkmuyorum ama sezeryan olursa o sondadan cok korkuyorum🙈
BaharIlaslan Baloglumveannesi herşey yolunda gidiyosa neden olmasın 😊 Allah kalbine göre versin inş cnım. Bnde rüyamda her gece doğuruyorum bi sezeryan bi normal 😂 rüyada ikisi de kolay geciyo ama gerceke nasıl olacak bakalım. Şuan 34ün içindeyiz ama 2hafta önde gdiiyor gelişimimiz acele ederse eylül annesi olucam bende 😊
Baloglumveannesi BaharIlaslan hayırlısı olsun canım sağ sağlim kucağına alırsın inşallah Aminn Allahım senin de kalbine göre versin 🤗
Hatice123 Ya bizde 35+5 haftalığız ama dünden beri bebeğimin hareketlerini çok az hissettim hem çok hareket etmedi hemde sert değildi öncekilere göre sizde de oluyor mu☹️ Doktorum hastaneyi bıraktığı için şu an doktorum da Yok aklımdan çıkmıyor
Zuhalcht 16+3haftalığım ve bu aralar sürekli olarak sol kasığımda ağrı ve kasılmalar oluyor arkadaşlar aranızda aynı durumu yaşayan varmı veya bana bilgi verebilirmisiniz
Benbetus Yessimjade benn.. hele ki akşam olunca bir moral bozukluğu, bir enerji düşüklüğü. O kadar korku geliyor ki ağlamak istiyorum😣😣 16 eylül benim öngörülen doğum tarihim 🤰🏻 Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı doğum nasip etsin 😌