Baloglumveannesi BaharIlaslan hayırlısı olsun canım sağ sağlim kucağına alırsın inşallah Aminn Allahım senin de kalbine göre versin 🤗
Carsaflianne Attanne yaa varmi peki hic dogum belirtin bende hic bisey yok diyorum dogmayacak heralde
arzuu3469 bebekkaradag bende sali doktora gitcem normal gitti benimde bakalim basladi korkular ama az kaldi
Rana71 Gulistan4747 ilk hamileliğim kızlar doğum esasını düşününce acaba diyorum cesaret edebilcekmiiym düşününce nasıl bişeyler karşılasıcam diye korkuyorum acıkcası 🙄🙄🙄