mervec 6 eylül benim de ama kendi kuruntum dışında ağrı sancim yok vana kız erken gelir diye diye psikolojimi bozdular her ağrıya dogurucam sanıyorum ya kafami rahatlatamıyorum doğuma hazır hissetmiyorum bu yüzden
BusraMuratS Gulistan4747 Bende varım ✋🏻💋 14 eylül son günümüz son 19 ama kısmet tabi her an olbilir 😍 ismini eylül koyucaz ama 1 eylüle kadar en az dayanması lazım 😂😂
mervec [bilinmeyen] bende bu tarz örnekler veriyorum öyle diyenlere ama resmen beynimi yediler cabuk etkilenen biri değilimdir ama hamilelikte aşırı takıntılı biri oldum rüyalarımda hep bir doğum hep bebeğime bisey yapmaya çalışan kişiler görüyorum kulak asmamaya çalışsam da olmuyor çünkü kaynamam yanımda ilk başı o çekiyo en sonunda dedim ki anne su erken gelir konusunu kapatalim bo daha söylemeyin yanımda kafama çok takıyorum falan dedim sonra konusu açılmadı bu sefer de arayıp soranlar başlar doğdu mu nasilsin şancı var mı vs diye bu da aerik her hamilenin kaderi olsa gerek o yüzden düşünememeye karar verdim bugün daha iyiyim o yüzden 😀😀😀
goflak Normalde 2 ekim ama 2.sezeryan olcagi icin eylulun kacinda olur bilmiyorum. Carsamba doktora gitcem gun verir artik 😊 gunler yaklastikca heycan artiyor.
Busra5428 38+5 son 9 gün ama hiç bir belirti yok. Doktor bekleyeceğiz dedi. Ayrıca bebeğin kafası kanala girmemiş bol yürüyüş yapman gerekiyor dedi. Hayırlısıyla kucağımıza alırız bebişleri inşallah 🙏