Baloglumveannesi herşey yolunda gidiyosa neden olmasın 😊 Allah kalbine göre versin inş cnım. Bnde rüyamda her gece doğuruyorum bi sezeryan bi normal 😂 rüyada ikisi de kolay geciyo ama gerceke nasıl olacak bakalım. Şuan 34ün içindeyiz ama 2hafta önde gdiiyor gelişimimiz acele ederse eylül annesi olucam bende 😊