Benimki 4.100 gram ben doğuramadim sezaryandi ilk doğum olacağı içinde çok zorlanirsin problem olur dedi direk sezaryan yaptı doktorum zaten acilmam falan da yoktu bebek de yerlesememis rahime iri oldugu için hayırlısı olsun hakkinizda doktorunuz sizi yonlendirir zaten