Sultanyunus benim oğlum 38. Haftada 4 kiloyu geçince 39da sezaryen oldum 40 beklesek 5e yaklaşırdı çünkü ailecek kilolu bebek doğurma gibi bir olay var bizde normal yapanlar açıkçası bin pişman. 4ü çok geçmese ben yapardım ama 4.100-150 civarı bence doğurulur gayet güzel