-MinikveAnnesi- Bizde 6+5 iz doğum ekimde görünüyor henüz doktora gitmedim gecen hafta öğrendim sağlık ocagındaki hemşire 1 hafta bekle öyle git demisti netlessin diye
Yildizparlak -MinikveAnnesi- hayirli olsun canım valla sabirliymissin ben olsam dayanamazdim.herhalde benimde.2 düşüğüm.var 16 ay sonra tekrar hamile kaldım ilk olacak Rabbimin izniyle.
Yildizparlak Aaysn canım benim gogus kaşık mide bulantısı bunların hiçbiri yok sadece halsizlik ve bel ağrısı yasiyorum.
Yildizparlak Asivemavi amin ben doktorun verdihi günden bir iki sonra bile gitmek istedim kalp atışı duymak için inşallah duyariz
Asivemavi Yildizparlak bende normalde 6.hafta sonuna dogru gidecektim ama şuan zorunlu nedenlerden dolayı gidiyorum danışmam gerek şey var ve geçmişte düşüğüm oldu korkum var gitmek istedim bugün duyamazsam haftaya tekrar giderim artık nasip 🤲
Yildizparlak Cocukluanne41 öyle mi hayırlı olsun hepimiz kalp atışlarını duymayı bekliyoruz benimde 28 Şubat kontrolum inşallah duyarım
-MinikveAnnesi- Yildizparlak biraz sabırlıymısım valla bende farkettim 😂😂 Rabbim inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Anjelina 4 hafta 4 günlük hamileliğim dün kontrole gittim lakin doktorum daha gözükmediğini söyledi keseyi dahi göremedim bundan dolayı içime sıkıntı çöktü 2 hafta sonra tekrar çağırdı inşallah görürüm 4 sene bekledim bu duyguyu
Yildizparlak Anjelina inşallah görürsün canım.sikinti yapma kendine ben 5+3 de gördüm.keseyi 2 hafta sinra çağırdı doktorum inşallah bende gittiğimde bebeğimi ve kalbini duyarım.
Yildizparlak Asivemavi canım benimde 2 tane düşüğüm var haklısın insan korkuyor ve hemen duymak istiyor inşallah yoktur diyelim.
Ozge3507 Yildizparlak benimde 1 tane düşüğüm oldu şimdi 4 haftalık hamileyim 2 hafta sonra doktora gitmeyi düşünüyorum en azından kese yada kalp atışı duymak için. Şuanda kendimi hiç kaptırmamaya çalışıyorum 😔
Asivemavi Yildizparlak Dr dan şimdi çıktım çok şükür sıkıntı yok kalp atışı çok az duyuldu erken diye haftaya tekrar gidecem Dr o zaman net duyulur dedi darısı size inşallah 🤲🙏
Esraece Yildizparlak bende salı gunu 5 haftalıktı kese gözüktü sadece haftaya tekrar çağırdı bakalım hepimiz saglık la haberler alırız inşallah
Yildizparlak Esraece gülüm beni de 2 hafta sonra çağırdı ben gittiğimde 5+3 du ama ultrasonda 5+5 görünüyordu yine de 2 hafta sonra gel dedi ayın 28 inde gidicem.
Yildizparlak Ozge3507 rabbim emeklerinizi boşa cikarmasin hiçbirimizin inşallah gorursun keseyi ama.kalp.atisi için erken olabilir