Yildizparlak Esraece gülüm beni de 2 hafta sonra çağırdı ben gittiğimde 5+3 du ama ultrasonda 5+5 görünüyordu yine de 2 hafta sonra gel dedi ayın 28 inde gidicem.
Yildizparlak Ozge3507 rabbim emeklerinizi boşa cikarmasin hiçbirimizin inşallah gorursun keseyi ama.kalp.atisi için erken olabilir
Asivemavi Yildizparlak Dr dan şimdi çıktım çok şükür sıkıntı yok kalp atışı çok az duyuldu erken diye haftaya tekrar gidecem Dr o zaman net duyulur dedi darısı size inşallah 🤲🙏
Yildizparlak Asivemavi rabbim tamamina erdirsin inşallah inşallah bizde duyarız kaç haftalıktin CNm bide karından mi bakıldı
Asivemavi Yildizparlak 5+4 karından bakıldı çok az duyuluyor dedi Dr net haftaya duyarsınız dedi ama ultrason kağıdında 6+3 yazıyor anlamadım haftasında soramadım çok heyecanlıydım
motherofcats 5+6 benim de tahmini doğum 15 ekim 5+2 de keseyi gördük doktor 2 hafta sonra çağırdı 7+2 de ama ben 2 hafta bekleyemiyorum tüp bebek olduğu için pimpirikliyim baya 6+2 de başka doktordan randevu aldım inşallah kalp atışı da duyarız 🙏🏻
Yildizparlak motherofcats valla CNm bende duramıyorum heyecandan ama eşim götürmüyor sabret diyor bana
miniktirtilim Yildizparlak 5+4 canim doktora gitmedim bilerek 7. Haftada gidip hem kese hem kalp atışını duyarim dedim ama 5 gündür inanilmaz kötüyüm her gün saat başı kusma bulanti halsizlik bas dönmesi mahvetti bebi 2 yaşında kizim var Birde öyle zorlaniyorum ki suan kafami kaldiracak halim yok ne yazikki ama ayakta durmaya çalışıyorum qyaga kalktigim anda kusuyorum zaten tuvalete koşuyorum insalalh bir an evvel gecer bulantim🥲🥲
Yildizparlak miniktirtilim inşallah CNm Allah yardımcın olsun benim.halsizlik ve sırt ağrım aşırı derecede var onun dışında iyiyim ben
Yildizparlak Asivemavi canım ultrasona göre hesapliyorlarmis benim doktorum.oyle dedi benimde 5+3 du gittiğimde ama 5+5 çıkmıştı ultrasonda
Arass20 Yildizparlak bizim dogum tarihimizde bir sıkıntı olmaz ise 8 ekim bugun hastaneye gittim 6+4 kalp atisini duydum kan idrar 10 gu sinra tekrar sonuc icin cagirdi
Yildizparlak Arass20 hayırlısı inşallah ya bende heyecandan yerimde duramiyorum.bende bir an önce kalp atışını duymak için sabirsizlaniyorum benimde adet tarihime göre bugün 6+0 oldu doktorum bana ayın 28 ine muayene verdi inşallah duyarım.dua edin lütfen bizede