Elfela merhaba arkadaşlar hamilelikte böyle şeyler düşünmeyin aklınıza getirmeyin ben hamile olduğumu öğrendiğimde ben hemen hastaneye gidemedim yaşadığım ülkede sigorta aşamasındaydım henüz sigortam yapılması gerekiyordu ne beta testi ne de başka bişey yaptırdım gittiğimde 11 haftalıktı ve çok sağlıklıydı insan korkuyor bende duyuyordum korkuyordum ama Allah büyük sadece düşünmeyin böyle şeyler öğrenir öğrenmez hastaneye gitmek gerekmiyormuş bunu gördüm sadece korkma canım :))