Efraimmm Meltemak35 ben de temizliğe iki gündür başladım ablamla inanki herşey zor oluyo artık ve ani çiş gelmesi yokmu😞🤣🤣ağlanacak halime guluyom kocam artık cisli diyo
Efraimmm Meltemak35 kardeşimin sozu için alışverişe çıktım gittiğim her mağazada aradığım ilk yer tuvalett
Meltemak35 ftmtly evet benim bu ikinci, ilkinde kizim pitpit hickirirdi sadece, bu çift kale maç yapiyo😊
momysss Efraimmm ya benimde karnımla göbek deliğim çok ağrıyo göbek deliğimi ittirince bnde onu ittiyorum delinicekmiş gibi geliyo çünkü bnde 35+2 yim
Yasecer Biyere gitmeye korkuyorum sürekli tuvaletteyim😂 aşağıya baskı arttı bazen sanki ık desem çıkacak gibi hissediyorum,sırt ağrısı mide yanması derken bi bakmışız doğuracaz☺️ allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Hepimize
aseladaannesi27 Ben de 33+4 üm aynı sona yaklaştık kasılmalar oluyr, yere eğilmek zorlaştı belim aşırı ağrıyor ve aşağı baskı da zorlaştryr
Meltemak35 Efraimmm benim hamileliğin en zor zamanı buymuş, zaman hepimiz için çabucak geçsin inşallah 😁
Humrumyus Eylllllll 34 +2 3180 gram şekerim var oyuzden kilo alıyor . Artık çok zorlaştı geceleri ağrılardan uyuyamiyorum. 20 gün sonra sezeryan olacağım. Sağlıkla kavuşalım insaallah
Efraimmm Meltemak35 amin inşallah vallahi çok zor uyku diye bir şey kalmadı göz altlarım mosmor madde bağımlısi gibiyim bildiğin
Humrumyus Meltemak35 2. Gebeligimde vardı insulin kullandim . 3. Gebeligimdeyim . Başından şeker yüklemesi yapıldı yine şekerim çıktı. 1 ay insulin kullandm. Diyetle düzene girdi . 2 haftadır diyetle de düzene girmiyor . Yine insuline başlandı. 2 haftada bir kontrole gidiyordum şimdi haftada . Takibi sıklaştırdi doktorum Duruma gorede haftada 2 kere çağırabilirim dedi.
Suheylamum Bende 34 +3 günlük hamileyim bu hafta savcıdan hastaneye yattım neyseki Allah ’ın izniyle durdurdular şimdi evde hep yatmaya çalışıyorum az kaldı sağlıcakla alalım kucağımiza insaAllah
mzeak7 Suheylamum 35+4 de çarşamba günü ben de yattım.sancı%100 dü.durdurdular.C.tesi tekrar gidicem.1 sezeryanım var 7 sene öncenin.doktor normal doğum olur diye korkuyor dikişler açılır diye.yani ben bişey olmaz diye düşünüyorum
Efraimmm Meltemak35 kız ben makyaj fazla kullanmıyorum zaten genelde birde gebe kaldıktan sonra özel bir yere gitmeden yapmıyorum o yüzden kayınvalidem ile eşim beni böyle bağımlı keş gibi goruyo🤣🤣🤣
Suheylamum mzeak7 Benide 1 martta çağırdı doktor adalat hap verdi sadece zaten progestan kullanıyordum onada devam ediyorum
Meltemak35 mzeak7 ssvd mi düşünüyorsunuz? benim de 5 yıl öncesinde sezeryanim var normal doğum maceraya atılmak gibi geliyor