mzeak7 benim doktorum da ssvd yi oran olarak 10 gebemden sadece biri yapabildi, normal baslayip komplikasyon oluyor sezaryana dönüyoruz dedi. Benim ilk dogumumda normal başladı o kadar sancı çektim, sonra sezeryan oldum. Aynı gün ayaktaydim normal doğum yapmış gibi dedim ne güzelmiş neden başta sancı çektim 😆 umarım bu sezeryanim da böyle olur