Bugün 34+3 günlüğüm. Bebeğim karnimda asiri hareketli özellikle sol tarafta toplanıyor. Kasiklarimda ara sıra baskı hissediyorum. Bir de iç çamaşırima krem rengi akinti bulaşmış. Sizlerde de böyle oluyor mu ilk defa bu kadar yoğun hissettim anlattıklarımı. Pazartesi kontrolüm var nst ye gireceğim ama biraz endişelendim açıkçası.