Gozde1414 36+6 7 subatta normal doğumla kızımı kucağıma aldım o günden beri baby turco kullanıyorum ıslak mendilde aynı şekilde , gun de 12 beze yakın gidiyor , 80 li paket bitti suan 160 li paket aldık onda da şuan 120 kaldı, memnun kaldığımız için 102 li ve 126 lı 2 ve 3 numara stokladik islam mendilde de b assta 15 paket aldım kullandıkça yeniledik 12 paket daha aldık, baby me pamukta kullanıyorum , merakım baby turco idi 28.haftamızda almstk bezleri ıslak mendilleri doğumdan sonra da çok memnun kaldım devam ediyoruz kullanmaya , prima ve slepy hiç düşünmedim ay bi şekilde dalın ve üni baby tercih etmedim banyo ve yikama ürünleride baby me kullanıyorum cok memnunum