pusatmom35 zamlardan önce çok çok daha ekonomikdi şuan paketi 60 TL ben 45 TL iken stok yaptım 100 lü paketi 90 liraydı 9 paket aldım 4 numaradan 4 numarası 9-18 kilo çünkü bebek 18 kilo olana kadar ohooooo çok var her numaradan yeterli kadar aldım eksik kalacağını sanmıyorum fazla bile gelebilir zaten çok sık bez degisiyorum saatlerce kalmıyor poposunda o yüzden hem bebek rahat ediyor hem benim bütçem hiç sarsilmiyor bu bezle ıslak mendil de stokladim 😀😀 5 koli kadar herhald evi iki sene ıslak mendil vs de almam şuan baby turco ıslak mendil de indirim var almak istersen 12 paket 60 li 67 lira Trendyolda kalitesi de çok güzel yenidoğan için onuda stokladim bı koli de indirimde üni baby vardı üni baby almıştım bebek şampuanı bebebk yağı pudra vs de Dalin aldım onları da stokladim alt açma örtüsü de stok yaptım 😀😀😀 hepsini uygunken aldım geçen hafta göğüs pedi indirimdeydi e bebekte 3 al iki öde vardı 120 adet ped 60 TL ye aldım 😀😀 eksiğim kalmadı şükür