SamsonsMom Gozde1414 Oğlum 2 yaşında molfixle başlamıştık resmen kavurdu çocuğumu, baby turco denedik oda yaktı. Ama sleepyi tek geçerim mükemmel bir bez. İkinci bebeğim doğacak 8 haftaya stok yaptım onada :)
SeydaPrc Gozde1414 baby turco sızdırıyor bazen içi parçalanıyor bebek hareketli ise ama sleepy içine hapsediyor sıvıyı güzel bağlanırsa sızdırmıyor benim ikinci bebeğim olacak sleepy aldım yine stok yapmaya başladım.
user124578 Gozde1414 farklı marka ama biz molfix kullanıyoruz doğduğundan beri kızıma 17 aylık oldu memnunuz ikinci gelecek ona da bir paket molfix aldım pişik yapmazsa molfixten devam edeceğim onda da
Irmak29- Gozde1414 valla baby turco aldık az aldım bakalım doğunca bebeğim sorun yaşamazsa devam ederiz