EbruCnr ARYA1 benden daha çok korkan yoktur diyebilirim size 15 gün oldu oğlumu kucağıma alalı spinal sezaryen doğum yaptım. Hiç korkmayın herşey tıkır tıkır oluyor. Dua edin Bebeğinize kavuşacağınız anı hayal edin yeter 😊
dphnln ARYA1 İlk gebelik olduğu için neyle karşılaşacağımı bilmiyor olmanın bir tedirginliği var. Korku değil de heyecan gibi.
Yesimalmila ilk gebeligim düşünmek istemiyorum. doktorum kesinlikle dizilerde tv de gördüğün gibi degil diyor. Allah yardim eder deyip sabirla duayla bekliyorum. İnşallah agrisiz saglikli dogumlar olur hepimiz için
Ozgeahmet ARYA1 hemde nasıl korku yarın 37 oluyoruz pazartesi randevu var duyucaklarımdan korktupum için bile gitmek istemiyorum 🙄🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Dmtkc 37+4 olduk korkmuyorum desem yalan olur ama nedendir bilmiyorum son 2 gündür aynı zamanda anlam veremediğim bir rahatlık da var üzerimde 😂 sadece zaman geçsin ve bebeğimi kucağıma alabileyim istiyorum kızlar 🙏😊 ben Doğumdan sonrasından endişeliyim çünkü İngiltere’de yaşıyorum annemin vize başvurusu olumsuz sonuçlandı Doğum sonrası yalnızım sadece eşim olacak yanımda ve ilk çocuğum 🙈 bebeğime bakabilecekmiyim iyi bir şekilde tek korkum bu şu an 🙄🙄
dilanbartos Dmtkc ben de Viyana’da yaşıyorum. Benim de problemim aynı. Yanımda sadece eşim olacak. Bir de bir kaç arkadaşım gelecek ziyaretime. Eşim dünyadaki en saf, en naif ve en kırılgan adam. Ben mi ona mukayyet olacağım o mu bana hiç bilmiyorum 😂 Hatta bebekten daha çok ağlayacağı kesin 😅😅
Edaaaaa ARYA1 33 hftaligm ck skur basindan beri kndme guweniyordm hic korkmadm smdide korkmyrm. Ypablirm we ypicamda hyirlsyla insallah norml istiyorm
Calasun ARYA1 bende cok korkanlardanim ve daha var bana😓gerci o sancar bana mucizemi getiricek boyle dusununce😁🐣 bi an cesaret gelmiyo degil🙏🏻🐣
Benay ARYA1 ben bi düşük yaptım düşüğü kendim yaptım ilaç falan da vermediler evde sen kendin düşür dediler Anam o sancı neydi öyle belki ondan daha fazla ama benim bir huyum var başımdan az da olsa ona benzer bişey geçerse kendime onu atlattım bunu mu atlatamayacağım diye gaz veriyorum bu da aynı pazartesi 20 haftalık olacağız hiç korku yok bende Hatta keşke biran önce doğursam diye bekliyorum deli cesareti geldi bana 😂😂
Slmgr Heralde cok zor bisi olsa kimse ikinciyi yapmazdi die cesaretlendirmeye çalışıyorum. Ama bi ise yaramio yine korkuyorum :(
Dmtkc dilanbartos isimiz zor gibi gorunuyor Ama umarim hersey istedigimiz gibi olur 😂 belki de cok iyi Anne olmayi basarabiliriz 🙏😍
dilanbartos ARYA1 ben de 35+3 üm. Az kaldı Doğuma. Belki aynı gün doğururuz belli mi olur :)) Ben suda Doğum yapmak İçin hastanemi değiştirmek üzereyim. Acıdan ziyade en sağlıklı Doğum nasıl olur onun derdindeyim. Bir aksilik çıkmazsa suda Doğum olacak 😍🤗
Neroizm ARYA1 ilginc bir sekilde korkmuyorum. Haftam sizin kadar ileri degil. Belki de o yuzden ama su an bana dogur deseler gozum kapali normal doguma giderim heralde.
ilknremrh Ben çok korkuyorum yetmezmiş gibi bide doğum videolari izledim psikolojim alt üst oldu hep içimde kalsın istiyorum şuan 😂😂