ARYA1 evet canım benim.oglan da biraz iri maşallah herkes daha bir korkutur oldu pazartesi kontrol de bakalım doktorumuz ne diyecek kilo almaya devam ettiyse belki sezeryan diyecek bana da. Sezeryan da o anlık bisey yok ama sonrası için korkuyorum onun içinde