ARYA1 Bende 38+0 Haftadayım aynen bazen korkuyorum nasıl olacak nasıl geçecek diye sonra kendi kendime yaaa herkes doğuruyor ben niye doğuramayayım diyorum 😂 bir şekilde olacak ama insan ister istemez bir o duygulara giriyor🤭🙈 Allah sağlıkla hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin.