Aaysn [silindi] [silindi] galiba normal doktoruma da sordum herşey yolunda dedi ama insan ister istemez stres yapıyo
gamzebngaa_dmr Melekprenses aynen benimkiler ikişer ikişer gidecek gibi inşallah bu sefer bişey olmaz ya 🙏
Habus Melekprenses 6+3 olduk bugün ama 6 gündür mide bulantısı, iştahsızlık ve dün geceden beri karın ağrısı 😭 tam 6 da kalp atışını gördük çok şükür 🙏
Yildizparlak Melekprenses merhaba CNm benimde bugün 6+3 keseyi gördük.nasip.olursa ayın 28 inde kalp atışı duyucaz hamilelik belirtim yok gibi sadece sırt bel ağrısı ve halsizlik
Ykme1820 Kızlar bende ortalama 20 ekimde doğum görünüyor Rabbım izin verirse cuma.ilk doktora gidicem bulantı basdonmem yok çok şükür Sadece göğüslerine hassasiyet var birde bugün pembe kan geldi okadar… Keşke WhatsApp grubumuz olsa ekime ait😀
Hatice-A gamzebngaa_dmr al bendende o kadar hiçbirseyim yok ilken su 1 haftadır mide bulantısından istifra etmekten öldüm 😫😫
gamzebngaa_dmr Hatice-A ben prilam dr aldım canım birazda olsa rahatladim ama o bulantı hissi hiç geçmiyor ya 🤦🏼♀️
Eses4_ Melekprenses selam , bende kısmet olursa bir ekim annesiyim ☺️ Halsizlik uyuklama hafif kasık agrıları haricinde sıkıntımız yok çok şükür 🙏
Leyla001 Elfela birgun varmış bnde gecen gittim keseyi gördük üç hagta sonra gel dedi bide 6+4 aslında ama ekranda 5+5 ti
-MinikveAnnesi- Bir ekim annesinden daha merhaba 💞 7+1 iz 23 ünde doktora gidicez insallah kalp atışını duymaya cok sabırsızım 🤗 bel sırt agrısı karın ağrısı ve mide koku hassasiyeti sürekli açım ama hicbirsey yiyesim gelmiyor ne kadar sürecek acaba böyle 🤷♀️