Nisa2420 Bende an itibari ile 6+4 çok halsizim iş görmek istemiyorum sürekli uyumak istiyorum mide bulantısıda çok yok bende ama baş ağrısı oluyor 😊
Melekprenses findiklibadem hoş geldin 😊 bizde 13+5 olduk çok şükür kız şuanlık cinzşyetimiz perşembe tekrar kontrolüm var net birşey söyler sanırım
Ffatma findiklibadem mrb benim de sizinle aynı, sat 24 Ocak. Tahmini doğum tarihi 31 ekim ☺️ durumlar nasıl cinsiyet ogrenebildiniz mi
findiklibadem Muhendis01 yarın gidicem bakalım ama sanırım daha çok erken ya yapar mı ki 😅 erkekse pipiyi gösteriyormuş hemen gerçi 😅 sizde durumlar ne? Bebiş cinsiyeti tahmini var mı😊
Muhendis01 findiklibadem 12+5 de tahminde bulundu erkek gibi dedi ama daha küçük bir sonraki kontrolde netlik kazanır dedi 🥰
findiklibadem Muhendis01 ayy ne güzel Hadi hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler 😊🥰 heveslendim şimdi inş bana da söylerler 😂
findiklibadem Melekprenses ay ne güzel demekki kız da olsa erkenden söylenebiliyor, çok heveslendim şimdi 😅🌸
Muhendis01 Melekprenses hadi bakalım inşallah sağlıkla gelsin 🥰 burdan da haber ver canım benim de önümüzdeki hafta 14+0 oluyoruz net birayeker söyler mi bilemiyorum
Yasemibrahim Melekprenses bizde bugün 13 haftalık olduk perşembe kontrolüm var benimde kızımı 13 hafta 3 günlükken ögrenmiştik bakalım bunu ögrencekmiyiz perşembe 13+2 oluyoruz bakalım ☺️
Melekprenses Muhendis01 inşallah canım gönlüm kız diyor içim kız diyor inşallah Rabbim de bana kız evlat nasip etmiştir..
bebegim42_ Muhendis01 ya demekki bu ayda başlıyor bianda o kadar ağrıdı ki doktora gidicekti 😅😅 sonra azaldı gitmedim benim ilki kürtaj olduğu için çok korkuyorum bunda
Melekprenses Yasemibrahim inşallah Rabbim gönlünüze göre versin benim 4 oğlum var şimdi kızım olsun çok istiyorum