Bizde 5 haftalık olduk doğum 21 Ekim görünüyor ama sezeryan olduğu için 15 Ekim falan doğar nasipse.. Kalp atışı duysam rahatlayacağım 28 şubatta kontrol var bakalım. Miğde bulantısı ara ara gelşyor korkuyorum tamamen gelmesinden özellikle akşam yemek yedikten sonra halsizlik yorgunluk hep var. Birde bende demir eksikliği B12 eksikliği ve insülin direnci şeker yüksek çıktı diyet verecek sanırım ☹️