ilkaygrsyglr Normal doğum için bedenen yatkın olmak elbette önemli ama en önemlisi her şeyin güzel olacağına inanmak. Ben hamileliğim boyunca bunu telkin ettim kendime. Doğumumum kolay olacağına inandırdım. Eskiden sezaryen mi varmış, bu bebekler bir şekilde karından çıkmak zorunda, Allah bizi ona göre yaratmış diye düşündüm hep. İlk doğumumda 39+0′da rutin kontrol diye hastaneye gittim. Doktorum açılma var mı bakalım, dedi. 3 cm açılman var, doğum başlamış haberin yok, dedi. Hemen yatışım yapıldı. Ebeler nst’de sancılarımın tavan yaptığını görüp şaşırıyordu ama ben hiçbir şey hissetmiyordum. 4 saat kadar sonra doğum yaptım ve sadece son yarım saat sancı hissettim. Hep pozitif düşündüm. Bebeğime kavuşacağımı hayal ettim. Siz de kendinize inanın. Bol bol dua edin. Benimki gibi güzel bir doğum nasip etsin Allah herkese. (Hamileliğim boyunca çok hareketliydim. Son iki hafta hurma yedim, her akşam tempolu yürüyüş yaptım.)