ilkaygrsyglr ya gerçekçi olmak gerekirse adet sancisindan daha beter özellikle siklastigi zaman baya sıkıntı oluyo yani sanci benim ikinci gebeliğim normal olacak ama size şunu deyim hemen pes edip bana belden iğne yapın dayanamıyorum demeyin dayanın sonradan ben pişman oldum zaten açılma olmuş akşama kadar sancı çektim dayanamadım akşam belden istedim sonra yapıp doğuma aldılar ama ben uyusmadim sancım devam etti hissettim doktorda ilk defa uyuşmayan biri görüyorum dedi yani boşa yaptırdım kendi sancimla doğurdum yine zaten doğar doğmaz unutuyorsunuz sadece yorgunluk kalıyor ikinciye nasıl olacak bilmiyorum artık 33 deyim suan