Çok korkulacak birşey değil ben ilk doğumu mu 19 yaşında yaptım 2. yi 23 de doğurdum ki ben canı kıymetli parmağı çizilse içi giden biriyim ve şuan 3. ye hamileyim anlık olup bitiyor kendi kendinizi gayretlendirin cesaretlendirin doğuma odaklanın panik ve korku havasına girmeyin akışına bırakın olumlu düşünün Allah yardım ediyor anlık olup bitiyor bide sancınızı evde çekin ben hep evde çekip gittim ve hastane de 2 saat de doğurdum 😌