Bendiyebiri ben hiç istemem benim yüzümden neden birileri sıkıntıya girsin ceza ödesin, ama bilgimin olduğu bi konu değil ve gelmişim son haftalara hemşire hanımın tavrından rahatsız oldum eğer onların sisteme düştüğünde beni araması gerekiyorsa o işini yapmadı diye benimle o tavırda konuşamaz kendisinede belirttim biraz ters çıkınca konuşmaları değişti hiçbişey demesem ezmeye devam edecekti, ve bana aç gelmemi söyledi muhtemelen şuana kadar takip yapmış gibi gösterip dilekçe yazdıracak bakanlığa, sorgulamasam onun bile bilgisini vermiyor, düzgün bi şekilde durumu anlatıp imza atmanız gerekiyor takip için dese o aramamakta hatalıysa bile ben dilekçe veririm ama işte konuşma biçimi tavır bu şekilde olunca bende sorguluyorum 🌸