Kızlar bugün sağlık ocağından arandım ,37+3 gebeyim , gebeliğimin başlarında özel hastanede takibe başladım 11. Haftada, bugün sağlık ocağı doktorum gebeliğimi onlara bildirmediğim için ceza yediklerini söyledi ve beni dilekçe vermek için test yapmak için yarın çağırdı bende testi kabul etmedim zaten takibim yapılıyor doğurucam yakında, doktorun hemşiresi telefonda çok sert bi tavırla konuştu, belki aranızda hemşire vardır yada bilgi sahibi olan kişiler , özel hastane benim gebeliğimi bildirdiği zaman bunların haberi olmuyormu e nabız sistemine direk düştü gebeliğim bu zaten devletin genel sistemi, ben özel dışında birde onlaramı gitmeliydim ? tanıdıklarım hep sağlık ocağının onları aradığını söylüyor beni şu haftama kadar arayıp bilgilendiren olmadı