Cocolingo benim de basta ozel hastanedeydi ve ilgili bi aile hekimligine bagliyim. Grip oldugumda gittigimde (9. Hafta) sistemlerine dusmedigini soylemisti. 12. Haftaya kadar bildirmekle mukellifmisiz. Yoksa ceza yiyolar iste. İyiki soyledin dediler takibe aldilar olcumlerimi tahlillerimi inceledi doktor ve hemsire. Eksik bir sey var mi diye bakti. Arada arayip halimi hatrimi soruyor skinti var mi diyor. Sisteme degisen ilaclarimi giriyor. Tetanoz asisi icin de doktoruma danismami kac doz onerirse ona gore yapacaklarini soylediler.
Cocugunuz dogduktan sonra asi takibinizi aile hekimi ve hemsireniz yapacak. Memnun degilseniz hemen degistirin derim. Cok sık gideceksiniz cunku. Topuk kanı, asilar vs 🙄