Ben de çok ağırlaştım bugün tam 30 haftalık olduk alışveriş tamam sayılır ama daha yıkanıp ütülenmedi gözümde büyüyor annem gelir inşallah yardıma onla yapmayı planlıyorum. Bir de sizde de oluyor mu hiç yuruyemiyorum kasık bölgem resmen acıyor ağrı da değil bu.