iki_melek_annesi Ipekgulll Aslında erken eşim yurtdışında çalışıyor orda iş yerinde izin alabilmesi bilet alması için günü erken belli oldu
Bsranurrr kahvesever__ heyecan çok valla kaldı 47 günümüz Nisan 4 de denk geliyor eger erken yada geç olmazsa erkek çocuğu ikinci gebeligim Bi kızm var ama ilk gwbeligim gibi heyecanlı ve tedirginim ins sağ salim alırız kucağımıza hepimiz..birde ben 9 ay boyunca kusuyorum kusmalarim çok şiddetlendi ve ne yesem dokunuyor biyke olan varmi aranızda?
kahvesever__ Bsranurrr ilk 3 ay öyleydim bende canım yedimi çıkarıyordum doktor bana baharatlı yiyeceklerden yemeklerden uzak dur demişti hafif şeyler ye ve geceleri yemek yeme demişti gerçekten mide bulantısı çok zor rabbim yardımcınız olsun inşallah 🙏
kahvesever__ Deva22 hamilelikte olur diyor hiç birşey de vermediği sürekli uyuşuk geziyorum kaç kez tabak kırdım ellimin uyuşukluğu yüzünden
Deva22 kahvesever__ yaa ben daha önce hiç duymadım böyle bir şikayet neyse minikler gelsin hepsi biter inşallah 🤗
Semra120220 kahvesever__ Bel ağrısı ve kasik ağrım oluyor ve tabiki de benden önde giden bı göbişim var 😂
kahvesever__ Semra120220 bel ağrısı bende de var ya şu bir haftadır oturamıyorum sürekli yatıyorum 🤣 benim görüşte büyüdü yata sığmıyoruz artık 😁
12mommy kahvesever__ hazırlıklar bitti cok şükür agirlasmalar başladı 🙄 heyecan dorukda doğum nasıl olucak telaşı sardı korku mutluluk adım adım yaklasiyor en güzelide ❤️
kahvesever__ 12mommy evet ağırlaştım bende ağrılarım arttı rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah 🙏
12mommy Suzanne ay bende öyle gece donmekde zorlanmak ayakda kalınca bel agrisi el ve ayaklarda ödem basladimi
Elofasya Ağrılı acılı geçiyor😔 sırt , bel ve aşt bölgem çok ağrıo 🙄🙄🙄🙄ilk hamilelikte asla böyle olmadım 2 inci bni mahvetti🤦♀️🤦♀️ daha dolabı hazır değil valiz hazır değil çok işim var çooook
kahvesever__ Elofasya rabbim yardımcınız olsun inşallah 🙏 en kısa sürede hepsini bitirirsiniz gerçi benim de hazır değil eksiklerim var