MissBus Ozlem1307 seçtiğin isimlerden en güzel kombinasyon bence Yiğit Alp ve Yağız Alp :) ikisi de çok güzel
Ozlem1307 MissBus yiğit alp benim de hoşuma gitmişti işte bakalım eşimle hala düşünme aşamasındayız 🥰
Yesim Yagmurogul benim de oğlumun ismi Bulut Aras ❤️ kısmetse ikinciyi bekliyorum🥰 valla bulutlar çok akıllı zeki ılımlı uyku sever oluyor 🥰 biraz da siniri var 😂
Yagmurogul Yesim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 benimde 8,5 aylık bi kızım var. 3 aylık hamileyim bakalım cinsiyetini çok merak ediyorum. İnşallah bir kız bir erkek olur çocuk defterini kapatırım 🥰
Ozlem1307 Yesim bende devlete gidiyordum öğrenemedim göstermedi merakımdan özele gittim orda öğrendim 15.haftamda 😅
HEY03D Ozlem1307 biz ilk doruk Tuna düşündük. Sonra eşim çocuklar “doruk moruk” diye dalga geçerler dedi😅 kendi kendini isimden soğuttu, vazgeçti. Yiğit Mete’ye karar verdik ama bence doruk ismi de çok güzel
Ozlem1307 HEY03D yiğit ilk benimde kulağıma hoş geldi ama eşim buğra alp ismini seçti 😅 bende okeyledim değişmezse Buğra Alp koyacağız
Ebrarrr___ Ozlem1307 kızım adı asel oğlum Olacak insallah onun adını da arel yada asil koymayı düşünüyoruz
Eagle Bence isim net olmali soylendiginde kafa karismamali. Kaan - Kagan veya berk can - berkcan gibi.neyse biz İkiz erkek bekliyoruz cagan ve yaman dusunuoyoruz