Ozlem1307 HEY03D yiğit ilk benimde kulağıma hoş geldi ama eşim buğra alp ismini seçti 😅 bende okeyledim değişmezse Buğra Alp koyacağız
Ozlem1307 Yesim bende devlete gidiyordum öğrenemedim göstermedi merakımdan özele gittim orda öğrendim 15.haftamda 😅
Fatmanursarii Ozlem1307 bizde aynı şeyi yaşıyoruz kız olsa Neva Nur olcaktı. Erkek olunca bilemedik 😁
Ladybird06 Ozlem1307 Yiğit güzel isim ama çok yaramaz oluyorlar😂 çift isim istiyorsanız Yağız Alp güzel bence